552012

Fast jag orkar inte flytta langre. Jag har borjat fa mer hemlangtan och ja, jag vill bara hem! Saknar mina vanner, jag saknar min mamma och pappa, mitt hem, mina saker och allting. Har inte pratat med min mamma, eller nagon dar hemma over huvud taget, pa flera manader och usch jag hatar det. Bara for att deras internet inte ar ra alls och min dator ar helt knapp.

Och jag vet att detta inte ar det jag borde gora. Jag vet det. For det ar snart bara 2 manader kvar (YAAY) men.det.ar.sa.svart. Ska traffa min syster pa mondag iaf sa det ser jag valdigt mycket fram emot. Men det gar som en bergochdal bana hela tiden och forhoppningsvis kommer jag ur dessa tankbanor snart.

Kommentarer
Postat av: mamma

Gumman, pappa träffade du för 1 månad se´n. Jag ringer dej i morgon :)

Kramar i massor <3 <3 <3

2012-05-05 @ 16:05:52
Postat av: Evelina

Saknar dig massor! Men det är inte långt kvar, du ska få en sån stor bamseeekraaam!!!

Puss min pingla <3

2012-05-05 @ 16:53:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback