Varldens lyckligaste tjej

Ar sa himla glad just nu. Kan inte beskriva med ord. Allting hander just nu, och sendan jag flyttat till denna familj har jag matt sa mycket batter pa alla satt och vis. Jag har alltind saker att se fram emot och jag ser fram emot att ga och lagga mig, vakna och komma he. Fasiken att jag inte flyttat hit tidigare!
Seeen kommer ju min underbart kara pappa hit imorgon!!! Alltsa forstar knappt sjalv att det ar sant och att det faktiskt hander nu. Har vantat I mer an 8 manader pa denna dag och nu, antligen ar den har.! Han landar i Brisbane imorgon kvall min tid. Alltsa vid 15-16 tiden svenne tid. Jag aker upp med tag pa mandag och far traffa honom. Han kommer ju ha skapligt mycket jet-lag. Haha kommer ihag att jag sov 15 timmar bada forsta natterna nar jag kom hit.
Alltsaaaaa shiiiit! Blir sa glad sa fort jag tanker pa det att jag inte vet vart jag ska at vagen!! Vi har sa himla mycket planer ocksa och jag ar bara sa sjukt javla fisk lycklig!
Tror anda att enter ca 30 min kommer allt vara som vanligt igen. Ar det inte sa? Man ar ifran varandra lange, men sa fort man traffas ar det som att ingenting har hant. Som att dessa 8 manader aldrig har hant. Jag undrar hur mycket jag har forandrats egentligen?
Sen har jag ju min underbara syster har ocksa! Aa vad jag har det bra just nu! Och imorgon kommer de hit och sa ska vi har en lite sleep over med film och ompyssling. Jag ska farga mitt har igen sa haller tummarna pa att det blir bra (:
Det anda Internet jag har just nu ar pa min host family's iPad, darfor ar det sakert mycket som blir konstigt att lasa nar den inte kan svenska. Ursakta for det.
Men puss pa alla manniskor och pa liver som ar sa underbart! Kommer ta super mycket bilder som jag far forsoka lagga upp sen.
Xoxoxoxoxox

Kommentarer
Postat av: fannie

härligt, hjärtat!

hälsa tor :D

2012-03-31 @ 16:39:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback