Mr/Mrs perfect host family.



Så... Idag åkte min host pappa till IKEA utan att bjda med mig. Jag måste erkänna att jag blev lite ledsen. Usch jag älskar IKEA. Har alltid gjort det och kommer alltid att göra det! Men han köpte faktiskt med sig lite choklad, kakor (de ÄLSKADE kakorna, choklad flarn) och lingon sylt haha, så bliev lite mer okej helt plöttsligt. 


Nu har jag i alla fall alndat i min nya familj och jag stor trivs. Helt udnerbart verkligen! Mitt rum är perfekt + mitt badrum. Maten hon lagar här är... heelt magnifik. Hon är en stört bra kock och hon göra min lunch <3 Som ikväll t ex, vi hade en curry gryta med lamm kött. Den började hon laga på igår för att det skulle bli så bra som möjligt, och hon gjorde curry kryddan och allting från scratch. Köttet bara smälte i munnen...

Sen går de ut och äter minst 1 gång i veckan! på torsdag ska vi till en indisk restaurang med några kompisar. Sen är det så nära till skolan, sover 45 min längre på moronen än på andra stället och kommer hem nästan 1 tim tidigare från skolan på eftermiddagen. Får skjuts till skolan och blir hämtad. Jag menar, vad mer kan man önska?

Kommentarer
Postat av: Evelina

VISA BILDEEEER :D

2012-03-20 @ 16:49:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback