Trodde aldrig att denna dag skulle komma

Ärligt talat så är jag väldigt shockad över mig själv. Musik som jag verkligen inte gillat innan har jag börjat älska mer än någon annan musik och jag har ju nästan blivit besatt haha.

Gruppen Kent har jag aldrig gillat om jag ska vara ärlig. Kanke en låt eller två, men det skulle aldrig falla mig in att sätta på en av deras låtar. Trots det kan jag en hel del av deras texter för att Frida och mamma lyssnar på dem 24 7. Men jäklar alltså haha. Nu är de ju nästan dem ända jag lyssnar på. Dem är ju helt genialiska! 
Har verkligen bytt musiksmak sen jag kom hit. haha inte för att jag typ hade någon innan men tycker att det är så kul när man ser och märker själv när man utvecklas och byter intressen. Jag har verkligen landat mer i mig själv, jag känner migsjälv bättre nu och vet vad jag vill - inte vill. Vet vad jag tycker om och inte. Vad jag prioriterar i vardagen i livet. Otroligt kul tycker jag! 





http://www.youtube.com/watch?v=SwCzrABcblM


Puss på kent!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback