Super kul eller stressande?

Har kollat och tänkt lite.. Jag har inte mycket tid kvar här. Va fasiken? Tänker man 1/3 av året, visst då låter det mycket, men säger man 4 månader - 2 = 2 då är det ju ingenting! 
Såhär ser mina planer ut för de följande veckorna/månaderna:

På fredag 16 mars                               = Flytt! Ska bli jätte kul!
Veckan efter, 23-24 mars                     = ''Rotary läger''
Veckan efter det, 1 april                       = PAPPA KOMMER TILL MIG!!!!!
2 veckor senare, 14 april                      = Pappa åker hem... samma dag åker jag på Läger!
10 dagar senare                                   = kommer hem ifrån The Great Barrier Reef!
4 dagar efter jag kommit hem (28 april) = Åker på läger med Marien Studies i 4-5 dagar.
Maj månad                                           = Flyttar till min kanske sista familj som bor sper nära min favorit stad Eumundi!


Man ser ju klart och tydligt att dessa två månader inte kommer göra annat än att flyga förbi för min del. SHHIIIIT vad ja är taggad!! Så då har jag två månader kvar, 8 helger att spendera med mina kompisar innan jag åker. FARK!! Vart sjutton tog all tid vägen...?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback