min garderob tack?

Alltså fukkkkkk vad jag saknar mina kläder! Liksom vad sjutton har jag på mig nu egentligen?? Usch det är itne ofta jag hittar något jag gillar här nere har jag märkt. Har mäste köppt saker och inga kläder. Kollar runt på alla bloggar och jag saknar så mycket att kunna klä upp sig och vara fin. Modet är ju verkligen helt annorlunda i Australien och alla är så bogen här haha. Jag saknar vårat mode land <3




Och nu precis tyckte min host pappa att han var jätte busig. Han sa att han hade en nyhet att berätta för mig, men att jag inte får höra föerns vi lägar maten. Nu ska han ta en dusch och sen får vi väl se när det blir.
'Jag har också mina roliga stunder hehe' tänker han väl för sig själv...

Okej skriver nog lite för många saker om min host pappa. hehe det får jag sluta med!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback