MAC


Var på en marknad nu i helgen, och där hittade jag underbara saker... Hittade MAC smink för typ 50kr styck. Hon som sålde sminket sa att det är produkter som har blivit fel i tillverkligen och att de inte kan sälja de till normalt pris eller i affären. Man kan ju inte lita på det till 100%, att det är äkta, men det ser bra ut, det funkar bra, det lucktar gott och det är snyggt. Så jag är nöjd! Köpte även en fin ring också, 15 kr. 








Guld --> silver ögonskuggor
(använder det aldrig men får se till att börja)




Läppglans & läppstift i ett - concealer - foundation
(ser extremt vit ut på bilden, och visst där är lite för blek men inte så farligt.)


Köpte även en rouge :) och skulle ha köpt mer men jag hade inga pengar haha.. Det var en bra marknad, men måste säga att Eumundi är bättre ändå. Denna hade över 800 stånd medans Eumundi har ca 300-400 tror jag. 

PÖSS



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback