GRATTIS PÅ FÖDELSEDAGEN MAMMA!

Min underbara mamma fyller år idag! Jag ringde henne för ett tag sedan, och det var ju minst sagt lite knepigt att koppla sig till Sverige. Men efter ett antal försök kom jag fram till rätt land och rätt person haha. Och tyvärr är det ju lite svårt att fira någon som är på andra sidan jorden, så vi får fira senare när jag kommer hem :) 

Sen har jag två andra kompisar som också fyller år idag, nämligen Filippa och Amarah! Dam nr tre har jag kunnat krama och gratta face to face, men de första två får jag vänta med. Men grattis till dem också!

Hittade en fin bild på mig och mamsen för ca 2 år sedan tror jag.



Puss på dig!

Kommentarer
Postat av: mamma

Tack, gumman :)

<3 <3 <3

2012-03-23 @ 22:52:30
Postat av: fannie

så fina och lite lika!

2012-03-29 @ 18:07:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback