Flytt på gång

Fick reda på att jag troligtvis ska flytta till min tredje familj nästa lördag. Förhoppningsvis. Man kan nog aldrig veta riktigt. 
Men det ska bli skönt. Känner verkligen att jag behöver någonting nytt, det börjar bli för vardagsaktigt och det är svårare måste jag säga. När det blir för vanligt tänker jag mer på min famlij hemma. Börjar verkligen sakna dem så jag vet inte vad. Saknar att kunna säga till om någonting och inte känna mig som en 5 åring utan någon talan. Vill inte låta negativ nu men så är det ju. Bor man hos någon annan är man ju tacksam för det och ifrågasätter inte så mycket. Saknar min mamma och pappa. 

Men ja det ska bli intressant att flytta till min nya familj. De bor ju jätte fint och så får jag stor säng och stort rum :) det gillar jag! + eget badrum. Så det blir förhoppningsvis bra. 

Måste ta lite bilder på detta hus innan jag åker. Men har är min nya familj igen;



Mycket trevligt!

Kommentarer
Postat av: mamma

Saknar dej åxå, gumman. Snart är du hemma och får bestämma?

<3 <3 <3

2012-03-11 @ 20:34:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback