En dag som denna

Vad har jag för mig idag? Jo snart ska jag iväg till min första host familj som bara bor 2 min bort och sova hos dem ikväll. Anledningen till det är att min nuvarande host mamma kommer spendera natten i Brisbane, och enligt lagen inom Rotary får jag inte sova ensam med en karl. Min host pappa då. Så åker iväg till dem snart. Hehe hon prickade rätt dag måste jag säga, för de skulle nämligt äta middag på en thai restaurang ikväll med några vänner så då fick jag också följa med på det! 

Annars har jag lite panik inför min engelska och drama. I engelskan skriver jag en berättelse som inte maker någon sense alls? 
Och i draman ska jag då skriva en hel jäkla pjäs själv som ska ta 15 min. Och inte är det lite man måste tänka på heller... Rita upp en scen, klädval, belysning, MANUS (!), karaktärer, tillbehör, symboler, ljud osv. Det är galet hur mycket jobb det ligger bakom. Köpte lite saker igår inne i Cooroy så ska bli kul att sätta ihop allting i alla fall!



Mitt tema är då eld och död. Hoppas att det kommer bli något vettigt utav det.


Annars har det varit en otroligt bra dag! Är jätte glad och älskar livet! Puss på er alla 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback