+++

Ååå!!! okej måste bara börja med att säga att jag har varit här i Australien i exakt 8 månader nu. Känns, bra. Har aldrig tänkt på förut hur länge 8 månader känns som. Men nu vet jag! Nu när man är här och kollar tillbaka, kan man ju säga att tiden har gått väldigt fort. Jag trivs verkligen här, men tycker nog att ett år är nog. Saknar min familj, mina vänner och P. 
Jag tror att en stor anledning är till att ja längtar hem, också är för att man knappt har någon frihet här. Vet att jag har sagt det förut, men jag bor just nu ute på landet, och det är omöjligt att ta sig någonstans utan ens 'föräldrar'. det är liksom överallt. Jag kan inte gå till affären eller åka någon annan stans bara sådär. Allting måste palneras flera dagar i förväg. Men nu skulle jag inte prata om det!  


För jag har nämligen någonting otroligt kul att se fram emot! Fick reda på det idag och jag kunde inte bli gladare :D Jag ska åka till Darwin i maj!!! Det ligger då högst upp i Australien i Northern Territory. Alltså det kan ju inte bli bättre, och jag är så sjukt glad!












Aboriginers gamal konst, ser nästan ut som våra vikingars



De ville också ta med mig till ''Kakadu'' som är ett väldigt känt ställe här. Så det här kommer ju bli en riktig Australia resa. Och de jag ska dit med också, kunde inte ha önskat efter bättre människor. Är så himla glad <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback