Att det kan gå fel utan internet

Usch nu är jag sur. Förlåt men det är ju inte mitt fel att erat land är efter i utvecklingen?? Är lycklig att jag har internet just nu för det är tjedje gången på en vecka. Ja just det. Och sen blir du ''disappointed that I didn't send you an email''... Ja jag vet att det var viktigt. Jag vet det men vad kan jag göra åt saken?? Sen svarar du inte när jag ringer så jag vet inte hur jag ska lösa det.? Usch jag hatar att göra folk besvikna och speciellt när jag inte förtjänar det heller. 

Jag skulle ha skickan in min meny som jag ska sälja nu i helgen. (Utbytesstdenterna ska laga mat Rotaryaner ska buda på dem) Och nu har inte internet fnkat för det är bokstavligen storm här och det ar regant nästan non stop i 2 veckor. Jag har precis flyttat, min pappa kommer snart och allt ska bokas, jag har minst 4 saker att göra i skolan, jag ska på två läger som måste planeras och det är bara så himla mycket just nu. Hade jag varit hemma hade detta säkert varit normalt, men här går det från 0 till 100 på en dag. Hinner egentligen inte skriva nu för jag måste packa tills imorgon. 




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback