Spenderar lite tid i Brisbane med min pappi

Vaknade upp på det bästa sättet man kan tänka sig. Nämligen en bamse kram från min egna pappa. Jag menar, kan man önska sig en bättre start på dagen?
Nu sitter vi uppe i vårat fina rum i Brisbane och båda är helt slut. Vi har varit ute hela dagen och sett många delar av Brisbane.
Igår när vi träffades, kändes det ju minst sagt lite konstigt. Såg honom stå och vänta på mig precis utanför biljett kontrollen och ja... Trodde inte att jag skulle gråta, men nej det gick bara inte att inte göra det.
Vi gick och käkade lite sushi och bara pratade. På kvällen åt vi på en suuper god italiensk restaurang vid vattnet. Sedan i morse fick vi då hotel frukost som jag bara äälskar! Efter frulle gick vi in till stan och hoppade på en sight see (?) buss och åkte runt lite hejvilt. Kan lägga upp mer bilder imorgon men nu är jag helt slut och vill bara sova haha. Men gud jag är så glad måste jag säga. Vill aldrig att han ska åka hem.
Utsickten från vårat rum :)
Lamm från restaurang
Usicktsplats i Brisbane
En fin trädgårds grej..
Frulllle!!


Nu måste jag stänga av så att jag äntligen kan sova. Kommer somna på 2 sek, utan att överdriva. Så mycket som jag rört mig desa två dagar, är ju nästan 3 veckas motion när man bor i Cooroy hahah. Puss och kram <3

Kommentarer
Postat av: mamma

Låter härligt hjärtat <3 Fortsätt att ha en bra tid med pappa.

2012-04-03 @ 20:31:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback